الخميس، مارس 02، 2006

De neergang.


Gaat er iemand mee eten
ge stoort
de eerste keer deed zo'n zeer
zelfs heel gebruiksvriendelijk
lamme kip, allee
kuch
we moeten iemand naar hier krijgen
fwiet fwiet fwiet
hoe komt dat we geen klank op die band krijgen?
Ik bel omdat ik gelezen heb dat ge eenzaam was, zo ben ik dan
Geen kaart van Marokko.

Hoe kan ik hier nu werken
Ik zou daar wat rustpauzes plaatsen en wat beklemmende beelden
een dode bijvoorbeeld
kunnen er in't weekend over denken
jaja tuurlijk, neenee uiteraard
beelden symboliseren
hehehehehe mja of iemand die een laken over zich krijgt
we zitten toch in de frequentie met ongevallen
hij praat niet zo boeiend dat is me nu wel opgevallen
we hebben nog tijd
zijt ge al in de kelder van het slachthuis van anderlecht geweest
dat is geweldig daar dat plasmascherm met een laagske sneeuw
loopgraven in ieper met zandzakskes
en de trompet
yeah I will see and think about it
but I won't be home before 6
ok, see yoo soon
berichten van op de afdeling van dokter x
nooit meer functioneren als voorheen
Gezellig hoor als teigetje langs komt stuiteren.
Maar wat maakt ie er een rommeltje van.

26 Comments:

Anonymous غير معرف said...

eindelijk terug actie op deze blog. Schitterend werk.

مارس 02, 2006  
Anonymous غير معرف said...

'k moet er blijkbaar toch nog even aan wennen want 'k snap de bedoeling nie maar ik blijf oefenen, blijf vooral bloggen.

مارس 02, 2006  
Anonymous غير معرف said...

geen schrik voor fatwas?

مارس 02, 2006  
Anonymous غير معرف said...

soms eet men teveel kaasfondue en brengt niet langer de nacht duisternis maar de belofte van wat de dag nooit zal schenken, en waar sta je dan...

مارس 03, 2006  
Anonymous غير معرف said...

wel..waar sta je dan?

مارس 03, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Wat is dit??? !!!!!!

مارس 03, 2006  
Blogger Ivor Mortisse said...

op de achterkant van je maan, als een rots in je eigen branding

مارس 03, 2006  
Anonymous غير معرف said...

aan de achterkant van de maan. alleen. zonder de anderen. wie ben je dan?

مارس 04, 2006  
Blogger Ivor Mortisse said...

zij zijn koud & zoeken warmte bij gloeiende vloeistoffen
zij zijn verhit & zoeken koelte bij bevroren geesten

ruik je niet de slachthuizen & gaarkeukens vd geest? walmt dit dorp niet vd stank vd geslachte gedachten?

مارس 04, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Lamme kip? Handig om mee te paren op die eenzame momenten des levens...

مارس 14, 2006  
Anonymous غير معرف said...

paren met een lamme kip.. en wat met de vogelgriep?

مارس 14, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Vogelgriep? Eerst effe in de pan aanbakken, lekker knapperig en apart gevoel....allemaaaal : "ik heb een heel apart gevoel, vanbinnen..."

مارس 14, 2006  
Anonymous غير معرف said...

tricky disco

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

in Oostenrijk zijn nu ook de katten niet vies van een griepje. wordt een beestig boeltje in the disco.. shake it baby..

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

ik ga zo wel naar de supermarkt voor het knapperig spul

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Jullie maken mij ziek!
Arme diertjes, change your attitude.

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Jaja, aktivistje spelen, maar ondertussen wel in hardcore corporate gear rondtuffen, goedkope snertpropaganda noem ik dat.

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Mlt rr vrte sen.

transl : Laat er vrede zijn
oftewel: hou je bek als je flost

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

stuff me pipe love

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

@: luistervinkje. Het karretje gaf de geest. Laat hem maar wat corporate tuffen, goed voor zijn schakelvermogen.

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

bullshit, over het hek springen & de mosselen in de kiem smoren!!!

مارس 16, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Dit blog zuigt slechter dan een oma zonder kunstgebit.
Maar ik heb wel dikke tetten.

مارس 16, 2006  
Anonymous غير معرف said...

@: patsy.. ze moge je hale kleine sloerie, je naam is al even ranzig als je bedorven lijf

مارس 16, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Zal wel Tarzan, ik heb je 18 jaar geleden in het deurportaal wel zien gluren naar mijn vlezig fraais...

مارس 16, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Ivor Mortisse, red je blog van deze grmbl onozelaars!

مارس 16, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Voorwaar , het balletje opwerpen werkt. Redding? Van wat, niets?
Een perianale scheerbeurt lijkt mij op zijn plaats.

مارس 16, 2006  

إرسال تعليق

<< Home