الجمعة، فيفري 17، 2006

De waanzin.

Een blog waar alles letterlijk opkomt wat er gezegd
als ge t opschrijft is het kapot
t was echt iets goed
ik zit hier al 5 jaar te zoeken naar iets goe
t zal terugkomen
als het maar niet over brandblussers gaat en paardenbloed
maar dat is wel waar
haha, schitterend
echt waar echt letterlijk gesprekken van op de redactie
niemand dat nog met je wilt babbelen
niemand leest dat
wie zegt trouwens dat er geen micros in de muur steken
ge zult wel terug een typecursus moeten
ivor mort bestaat niet
werkt ge nog voor ons
geen idee
die is minimaal geworden
stevig stuk
gepikt aan de overkant
hij mag doodvallen
wat is er dimitri ge zyt zo negatief
ik ben ni negatief
gena lisa lekker wijf paf staat of goedele wachters
ik heb het er echt wel voor, wat is er trouwens met je stem is die uit roulatie?
ik ben een tijd geleden in iemand gereden
zeer veel pijn liggen op een plank en zo niet effkes met een koord rond lopen
dat is pijn he ge kent het he
nee niet echt, dat vergeet ge niet gemakkelijk
iemand heeft geluk want hier staan drie zetels
jezus man goed dat ik het weet ik ga een in de kelder zetten
ik zweer u binnen de week gaat ge mij geven wat ik wil
hoeveel uur dat ge daarin hebt doorgebracht
ik heb het altijd moeilijk om van stoelen afscheid te nemen
sex nu direct
hoelang blijven jullie nog
is dat een stomme vraag
ik ga jullie een tijd niet meer zien
maar ik zit hier
ik zal hier ook soms gek doen
napoleon kwam maar tot hier
welke champagne dronk hij graag
hij dronk graag champagne
gy denkt dus de totale leegheid en gemeenheid te kunnen vatten
altyd wel een raar idee als ze over u spreken als ge weg zijt
maar ze spreken dan ook niet over u maar over een construct

14 Comments:

Anonymous غير معرف said...

Snelle sex? Al even fraai als een snelle hap, ranzig en goedkoop.
Prefab.

مارس 14, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Voor een partijtje snelle sex ben ik altijd wel te vinden.
Ik ga sneler dan RapidFix in een darkroom.

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Jaja, mijn fluit staat nog vol uitslag van die ontmoetingen.
RapidFix zuigt, geef mij maar Fa blauw (250 ml) voor het betere paalwerk.

مارس 15, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Ivor, tijd voor nieuw leesvoer. Missch DDM nog 's uitnodigen op de redactie?

مارس 16, 2006  
Anonymous غير معرف said...

heeft iemand nog de refs v kleine sandra?

مارس 17, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Altijd het hoofd gebruiken!

مارس 17, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Kleine Sandra heeft ons jammer genoeg verlaten, maa die vette koe die haar altijd achternaholde is in een Mechelse supermarkt gespot......

مارس 17, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Gentse cowboys.......

مارس 17, 2006  
Anonymous غير معرف said...

...zeer erg, jaja... jarenlang...
dool...klappen op de arm, de ADER...

roes

مارس 18, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Waar is dat feest?

مارس 20, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Ergens in veld nabij een waterloop......

مارس 20, 2006  
Anonymous غير معرف said...

ok, maar ik blijf niet voor de spaghetti, de kraai moet zijn voer

مارس 20, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Tuurlijk, die komt altijd ongelegen als er iemand aan mijn borsten frunnikt.

مارس 22, 2006  
Anonymous غير معرف said...

Ik wou tegen dat ik 50 werd ne keer echt iets gaan doen met mezelf eigenlijk ja. 't Is eigenlijk altijd wel een beetje een verlangen geweest en ik heb er heel dikwijls aan begonnen maar nooit volgehouden. En nu dacht ik van kijk: nu doe ik het!

Ik kijk er wel naar toe met een klein hartje moet ik zeggen; ik ben er eigenlijk wel een beetje bang voor moet ik eerlijk zeggen. Maar ja, ik verlang er eigenlijk wel naar...

Maar ik weet wel dat het een enorme uitdaging wordt. En ik weet ook dat het niet gemakkelijk zal worden en dat wij dikwijls ne keer in de loop van het jaar het niet zullen zien zitten ook.

Ik dacht van ja ik kan dat niet. En ja ik heb alles gegeven wat ik kon. Die man heeft mijn voeten binnenste buiten gekeerd en gekraakt en geplooid en gezegd dat ik perfecte voeten had. Ik vond dat fijn. Ik vind het ook heel interessant dat je dingen hoort en ziet en voelt dat je niet weet van je lichaam.

جويلية 06, 2006  

إرسال تعليق

<< Home